11 Şubat 2012 Cumartesi

Özel Hamleler

                                                BİLİNEN HAMLELER

Kanatlı altın yıldız patlaması saldırısı:Bunun için her tür beyblade olur(yeterki kalın olmasın).
Bunu yapmak için atıcıyı biraz yukarı tutun.Sonra karşınızdaki bariyerin ucuna atmaya çalışın böylece sekerek rakibinin üstüne uçacak.Ne kadar hızlı atarsanız o kadar iyi vurur fakat riskte bir o kadar artar.(stadyumdan çıkma riski) fakat bunu 100 hf gibi performans.ucu ile yaparsanız kesin aşınır.


Aslanın vahşi rüzgar pençesi dansı:Animede savunma türü olan rock leonenin hamlesi ama saldırı türlerinde kullanılabiliyor.çekebildiğiniz kadar hızlı çekin ve stadyumun yanına yanlaması bir şekilde atın eğer ortasına atarsanız daire çizer ve olmaz benim dediğim gibi yaparsanız yuvarlak çizecek ve rüzgar çıkardığını görecesiniz.Fakat bu size yarardan çok zarar sağlayacaktır çünkü saldırı beybladeleri çarpmaya çalışır bu şekilde çarpamayacak ve onun için kötü olacak.

Yayın alev kıskacı:Sagittario türünde olan bir yetenek tir.Fırlatıcıyı öne ve ya yukarı doğru tutup atın böylece altındaki kıskacların biri öbürüne denk gelir.

Boğanın alttan vuruşu:Bunun için dark bull gibi dönüş yeri olması lazım.Fırlatıcınızı yukarı doğru eğin ve hızlıca atın bu sert ve alttan bir vuruş yapmasını sağlayacak.

                                                            BLUŞ OLAN HAMLELER

 Aquario water nova attack:Beyblade'i sola eğik tutup sahanın sağına doğru ittirip atıyorum.Yerden sekip daha hızlanıyo.Ortada dolaşan beybladeye vurunca onu uçuruyo.
                                                             
                                                           BENİM HAMLELERİM

DAHA HAZIR DEĞİL

104 yorum:

  1. benim bebladem thunder leone gibi bs uçlu olması gerek arenanın soluna aatın ve havasına çıkarak bebladenin havadan üstüne uçar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir işe yaramadı ama kanatlı atın yıldız patlaması pegasusum için güçlü bir saldırı tekniği.

      Sil
    2. Rakcraf için özel hamle yazın

      Sil
  2. arkadaşda tempo var onunki hep yeniyo
    ne lion kalıyo karşısında ne striker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hesaplarıma göre güçlü rüzgar salırısı olur

      Sil
    2. tempoyu yenme nin yolu l drago destroyer ama sonsuz savunma performans ucu olması lazım

      Sil
    3. tempoyu yenme nin yolu l drago destroyer ama sonsuz savunma performans ucu olması lazım

      Sil
  3. DRAGON VIAGA : normal betonda son hızda fırlatın.Bu şekilde beybladeniz yukarı aşağı sağ ve sola giderek 4 rakibi yenebilir.Ama virga türünden bir beyblade

    YanıtlaSil
  4. bende gravity destroyer ve l drago var taknikler işe yaradı sanırım............

    YanıtlaSil
  5. bende earth virgo var beybladeyi yan atın

    YanıtlaSil
  6. Olum benim annem beybladelerimi sakladı ve bende LEGEND CYBER PEGASUS ve ROCK LEON var. Ama rock leonun performans ucu yok

    YanıtlaSil
  7. cosmic pegasus için bir özel hamle yazar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özel hamle kanatlı atın cosmic fırtınası

      Sil
    2. Areneda sağa doğru ey fırlatıcıyı arenaya ey ve fırlat

      Sil
  8. nende galaksi pegasus ve drago var

    YanıtlaSil
  9. bende sadece kanatlı atın yıldız patlaması oluyor kalın beybladelerde kulanırsanız parçalar

    YanıtlaSil
  10. olum bende fang leone l drago destructor var o ikisi sayesinde turnuvada finale kaldım. l drago destructor almanızı öneririm gerçekten de hız alabiliyo xD. size manyak bi beyblade söylicem mutlaka youtube de videolarına bakmalısınız adı diablo nemesis . haa bi de proto nemesis var ikisinin de youtube den unboxing ine kesinlikle bakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende proto nemesis varda çok süper diyemem sayt kronos onu yeniyor

      Sil
    2. Nemesis güçlü değil l drago destroy onu uçuruyor o sadece filmde güçlü oda başka beybladelerin gücünü emdiği için

      Sil
    3. En güçlü beyblade normalde l drago

      Sil
  11. Atakan DURDU ben Diablo Nemesis'i biliyorum çok güçlü bir Beyblade

    YanıtlaSil
  12. İnanamıyorummmmm. Benim artık hem Cosmic Pegasus'um var hem de Fang Leone'm

    YanıtlaSil
  13. l-drago destructer tersine dönen beybladein özel hamleleri arasında bir tek bildiğim ejderha imparatorun yüksekten uçuşu var peki diğer hamleleri neler ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ejderha imparatorun acıtan ısırık saldırısı,ejderha imparatorun son darbesi,ejderha imparatorun acıtan yıkımı

      Sil
    2. EJDERHA İMŞPARAAADSDG SİKİSMESGHLLGJGNVÖBJ

      Sil
  14. Denedim beybldeyi ustune uctu beyblade kirildi yani deneyin!!!!!!!!! L_drago vs sihigitoryo cosmic pegasus dark bull galaksi pegasus kronos diablo nemesis striker sovelye hades kerbes hepsini yendi




    YanıtlaSil
  15. blitz stirker için yazarmısnız zzz bide earth vırgo ve l drago absorb için lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sstirker savunma türü istersen drago 2 katlı birleşim çemberi pegasusun parlak gelaxsi saldırısını yapabilior stirker ise yyıldız patlamasıü


      Sil
  16. Arkadaşımın beybladeyi ldragoragon ama




    enerjihalkası ve bileşim çemberi metal!!!! İnanın bana iki strikerle baş eder!!!!!

    YanıtlaSil
  17. Ejderha imparatorun son darbesi

    YanıtlaSil
  18. l drago desturucter imin yıldız ucu yüzünden dayanıklılığı çok az ve özel hamlesini nasıl uygulayacağımı bilmiyorum yardımcı olun lütfen :(

    YanıtlaSil
  19. l drago desturucterin iki hamsesi var biri ejderha imparatorun acıtan yıkımı diyeri ejderha imparatorun yüksekten uçuşu

    YanıtlaSil
  20. bende kronos galaxi pegasus bide byxs var benimkinde sadece kanatlı atın yıldız saldırısı oluyor

    YanıtlaSil
  21. Bende Hades Kerbeks Cosmic Pegasus ve L Drago Destroy Var bunlar için yok mu

    YanıtlaSil
  22. Cosmic Pegasus ile Basalt Horıgıum kapıştırdım horıgıum parçalandı...

    YanıtlaSil
  23. bende cyber aquario var benim beyblade dime göre hamle varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var koanın tükenmez patlaması beyblade yi havaya fırlat ve beyblade rakibini patlatma darbesi verir

      Sil
  24. ben de jade jupıter var

    YanıtlaSil
  25. Birde Bakushın Susanov için yazarmısınız yanıt olarak başkaları da yazabilir lütfen yeni aldımda...

    YanıtlaSil
  26. l drago özel hamlesi yazarmısın acıtan ısırık saldırdırısını

    YanıtlaSil
  27. Proto nemesis icin hamle yazarmisiniz.

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar yeni çıktı hyperblades diye birşey hyperblades variares D:D çok manyak.en güçlüleri l-drago destructor f:s meteo l drago ultimite meteo l-drago absorb proto nemesis cosmic pegasis death quetzalcoatl omega dragonois beat lynx jade jüpiter flash sagittario flame biksiz ve youtube de stardustdragonful diye bi kanal var ordan prototype nemesis in videolarına bakın çok manyak sahasında sonsuza kadar dönebiliyor.

    YanıtlaSil
  29. bende hyperblade pegasus var arkadaslarla oynarken super hizli saldiri yapiyor

    YanıtlaSil
  30. Ben beyblade isşine yeni başladım :D benm beybilet segiteryo gibi nedir benm beybleydin adı..?

    YanıtlaSil
  31. bende libra var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende flash sagittario var ne oldu

      Sil
    2. bende tempo rack leon storm pegasus ve l-drago var

      Sil
  32. bende samurai ifrit nija salamander ve kara jet ejderha var özel hamle yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. samurai ifraid için özel hamle beyblade yi havaya atın vebeyblade rakibinin üzerine düsüp rakipi ortadan ikiye ayırır

      Sil
  33. arkadaşlar bende karışık bir el drago var benim ki tornado nun ve çok büyük hız yapıyor uzun bana taktik verirseniz tesekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyblade yi hızlı çek beyblade dönerken hortum yapıp beyblade yi kırar

      Sil
  34. bende cozmis pegasus gravity destroyer hades kerbecs protype nemesis ve fang leon bana özel hamle söylermisiniz (gerçek dünyada yapılabilen hpsinin zaten özel hamlesini biliyorum)lütfen

    YanıtlaSil
  35. Eğilin , atabilceğiniz kada sert atın (green unicorn) alttan vurur ama dayanıklılık türü ise zarar vermez zarar alır

    YanıtlaSil
  36. Flash Sagittario Efsane beyblade bıde Cosmic Pegasus

    YanıtlaSil
  37. quetzalcoatl va bana bir ozel hamle soyleye bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  38. Hahahhahahah SİZMİ BENİ YENECEKSİNİZ BENM ROCK LEONUM DHA İLK ALDIMDA ÖZEL HAMLESİNİ YAPABİLDİ VİDEOSUNUDA ATİM ama daha ilk aldımda yapytım suanda bütün beybaldeleri dıaşrı fırlatıyor !!! http://www.youtube.com/watch?v=rAU9kMEI-rc&hd=1 bakın görün ve turnuvada 9. oldum

    YanıtlaSil
  39. kim bana karşı koyabilirki 9. oldum http://www.youtube.com/watch?v=KcUy2sqer3g&hd=1

    YanıtlaSil
  40. Arkadaşlar en iyi saldiri parçalarından bir beyblade yapmam için hangi parçaları toplamam gerek ve o parçalar hangi beybladelere ait?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. L drago destroyun dönüş çarkı diablo nemesisin performans ucu

      Sil
    2. cosmıc pegASUSUN COSMIC HALKASI L-DRAGO DESTROYERİN PERFORMANS UCU

      Sil
  41. Bende altı tane var biri sahte
    Cosmic pegasus divine crown rock leone storm pegasus ve beyblade shogun stell den selemender var
    Sahteninadı yok:)

    YanıtlaSil
  42. Divine crowmumun performan ucunu değiştirdim ve eskisinin 2 katı çok seviom beybladeyi hayraanıyım

    YanıtlaSil
  43. Benim kendi özel hamlem :yan alev çemberi:sadece yana doğru eğik fırlatın bu şekilde hızlıca çember çizerek rakibine saldırıp saha dışı edio ara sıra

    YanıtlaSil
  44. çok iyi ancak benım beybladim rock leon kendım haml buldum adınıda aslanın gürlmesı şöle oluyo sahanın sağına dik bi şekıld hızlıca fırlatıyorum havaya fırlıyo aşşa indinde ya beybladeeeeyeeee vuruyo yada sahada durmadan dönüyo çok güzel deneyın ve as kim bana karşı koyabılırkı demış bnde o yarışmada 5. oldum :) 2. olan arkadaşım eearht eagle kullanıyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim l-drago destroyerim yarısmada 1.oldu

      Sil
    2. ben fank leon'umla hepinize koyarım

      Sil
  45. Bende ligating ldrago destroyer leon eagle virgo vee wing pegasusum

    YanıtlaSil
  46. Bende sayt kronos ve proto nemesis var hangilerini önerirsiniz daha beybladem var da saymiyim

    YanıtlaSil
  47. Aslanin vahsi tuzgarini denicem 4 tane beyblade siparis ettim arenali 3 tanesi saldiri 1 i savunma yeniden turnuva olursa hepinizi benkeyin hamlesi veya kyoyanin hamlesiyle yenicem emin olun

    YanıtlaSil
  48. dikkkat pegesusun yıldız patlamasını yapmayın çünkü!! yıldız patlaması ana çemberi çok ciddi hasar veriyor ve 4 ve 5 kere yaparsanız beybladeniz ortadan 2 ye yarılır pegasusun 3 birleşim çemberine bişey olmz ama bu saldırıyı pegasusta dewnerseniz engel modunda denemeyin modu kırarsınız pegasusun son saldırı modunda deneyin ve kesinlikle birleşim çemberi 1 tekli olanda denemeyin dener seniz beyblade elvada diyersiniz daha fazla bilgi için erdem uysal facebook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benim beybladem 4 parçaya ayrıldı

      Sil
  49. Beybladelerı nerden alıyonyz

    YanıtlaSil
  50. earth virgo olan satabilirmisiniz en sewdiğim beybladede

    YanıtlaSil
  51. L drago icin ozel hamle saldırı modunda beybladeyi yan atin döner ve dönmesi küçülur ve rakibi yener

    YanıtlaSil
  52. hades kerbecs için yazarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özel hamlesi yok

      Sil
    2. Kerbeks dalışı ve hades kapısı bu arada bana ejderhanın acımasız korkunç tarafı derler beybladem meteo l dragogoo sadece l drago değil sürü ile beyblade var bende en sevdiğim l drago yıldız patlaması cok yarıyo l dragom parçalanmadı ve parçalanmayacek ama benim saldırdığım anda içimden acıma hissi gelmiyo anlaşılan ben beyblademle rakipleri parçalamaktan zevk alan bir kişiymoşim onu anladım yinede benimle oynayacak rakip zor bulunuyor ne yapalım kırmak zevkli suratlarındaki ifade hiç değişmiyo hahhhhhahhahhaha.

      Sil
  53. hades kerbecs taktik yazarmısınız

    YanıtlaSil
  54. Rock Leone için özel hamle bilen varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslan kralın ters etkili rüzgar saldırısı
      aslan pençesi güç duvarı

      Sil
  55. tempo için özel hamle

    YanıtlaSil
  56. bende kozmik pegasus var mod değiştiren onla yıldız patlaması yapsam kırılırmı

    YanıtlaSil
  57. Benim özel hamlem: Adı Öfkeli dönüş saldırısı beyblade sola eğik tutun sağ tarafa yavaş bir şekilde yüksekten bırakın ve azcık seker ve rakibi havaya uçurur sakın zayıf tavsiye ettiğim beyblade ler tempo l drago pegasus leon

    YanıtlaSil
  58. Bende veriares metal dury B:D var hamlelerin hiçbiri işe yaramıyor

    YanıtlaSil
  59. Beyblade sahası büyük mü olmalı yoksa küçük mü

    YanıtlaSil
  60. Beyblade sahası büyük mü olmalı yoksa küçük mü

    YanıtlaSil
  61. bana beyblade verebilecek varmı ben alamıyorum

    YanıtlaSil
  62. nolur bana beyblade verin

    YanıtlaSil
  63. Lightning l drago nun özel hamlesi nasıl yapılır?Yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beybladenin performans ucunu çıkar tüm gücünle fırlat tek şansın olur ama yokeder

      Sil
  64. Bakın beyblade fırlstıcısını aşağı doğru eğin
    ve fırlatın hayvan gibi dönüyor

    YanıtlaSil
  65. benim el drago gold armored haliyle yapabileceğim bir özel hamle varmı

    YanıtlaSil
  66. gravity destroyer mateo twisted tempo gibi beybladelerin özel hamlesini bilen yazsın

    YanıtlaSil